صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

Odd Planet Episode یک بازی ماجراجویی و فکری می باشد که از بازی های هم سبک خود یعنی Limbo و Oddworld الهام گرفته است . به دخترکی کوچک کمک کنید تا از سیاره ی بیگانگان جان سالم به در ببرد . در طی مراجل بازی او احساسات و افکار خود را با شما در میان می گذارد . محیط های جذاب و دیدنی از سایر ویژگی این بازی می باشند که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

 

Odd Planet Episode دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

.: ادامه مطلب :.

دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

سری بازی های Farm Frenzy یکی از محبوب ترین و اعتیاد آور ترین بازی هایی است که تا کنون در سبک مزرعه داری ولی به شیوه ای متفاوت توسط شرکت معروف بازی سازی Alawar ساخته شده است. در این نسخه از بازی شما به کشور بسیار زیبا و سرسبز به نام ماداگاسکار( Madagascar ) سفر می کنید و در آن جا شروع به مزرعه داری و مراقبیت از حیوانات و کسب در آمد می کنید. از جمله امکانات افزوده شده در این نسخه می توان به دو مده شدن آن ( Endless و Career ) , تغییر شکل حیوانات ، بهبود یافتن گرافیک ، بیشتر شدن مراحل ( ۹۰ مرحله ) و… اشاره کرد

 

Farm Frenzy 4 دانلود بازی محبوب مدیریت مزرعه Farm Frenzy 4

 

.: ادامه مطلب :.

بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.
هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است. بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است . شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید. در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید. در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید.

 

mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود, در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند, هم اینک سایت دانلودها نسخه ۴ این بازی سرگرم کننده و جالب را برای کامپیوتر شما تهیه کرده است, بازی ماریو یا قارچ خور دارای مراحل بسیار بسیار زیادی است , شما باید در شروع هر مرحله شروع به جلورفتن کنید و قارچ ها را بخورید و قارچ های سمی را له کنید و امتیاز بگیرید, در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال ها بیافتید, در آخر امیدواریم از دانلود بازی رایگان ماریو برای همیشه نسخه چهارم که پرتابل هم بوده و نیاز به نصب ندارد لذت ببرید, mario بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4 password بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4پسورد فایل: www,downloadha,com download بازی پرهیجان ماریو (قارچ خور) Portable Mario Forever 4لینک دانلود – 13 مگابایت | لینک کمکی بازی قارچ خور, بازی قارچ خور برای کامپیوتر, بازی ماریو, بازی ماریو برای کامپیوتر, دانلود بازی با لینک مستقیم, دانلود بازی قارچ خور, دانلود بازی قارچی, دانلود بازی ماریو, دانلود بازی های کامپیوتری, دانلود بازی پرتابل, دانلود بازی کم حجم,
  • دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

    سرزمین آنکاریا که روزگاری در آن صلح و آرامش برقرار بود، حال به خطر افتاده است. پادشاه شیطان صفت "آشِن" تمام مردم سرزمینش را به بردگی واداشته و سعی دارد به نابودی "سرافیم" که عهد در نگهداری از این سرزمین بسته بپردازد. برای این که بر این پادشاه غلبه نمایید، شما باید خود را به عنوان جنگجویی شجاع به اثبات برسانید. برای این کار از کوه های ترسناک عبور خواهید کرد، مهارت های مردمان زمینی را کسب خواهید نمود و به جمع آوری صلاح های قوی و گنج های با ارزش می پردازید. دوستان خود را جمع کنید و شروع به نبرد کنید! Sacred Citadel دارای چندین نوع مختلف کلاس می‌باشد و هم‌چنین در این بازی می‌توان با استفاده از خصوصیات یک بازی نقش آفرینی به جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخت. علاوه بر این‌ها از دیگر قابلیت‌های موجود در Sacred Citadel می‌توان به داشتن هم‌زمان دو اسلحه و تجارت با همسایگان و اداره مسائل اقتصادی اشاره کرد. داستان Sacred Citadel نیز روایت‌کننده دردسر‌های سه جنگ‌جو در راه مقابله با شیطانی می‌باشد.

    Sacred Citadel PC-FLT

    |کرک سالم RELOADED به پست اضافه شد|

     

    sacred citadel cover دانلود بازی Sacred Citadel برای PC

    .: ادامه مطلب :.

    دانلود بازی Papo And Yo برای PC

    Papo & Yo داستانی راجع به پسری حوان با نام Quico و بهترین دوستش یعنی Monster می باشد. Monster یک هیولای بزرگ با دندان های تیز است اما Quico از بازی کردن با او نمی ترسد. Monster دارای مشکلات بسیار خطرناکی است. او به قورباغه های سمی معتاد است. زمانی که او یک قورباغه می بیند خشمگین می شود و در این لحظه هیچ کس من جمله Quico نیز در امان نیستند. اما هنوز Quico عاشق هیولا است و می خواهد او را نجات دهد.

     

    Papo And Yo-FLT

     

    Papo And Yo دانلود بازی Papo And Yo برای PC

     

    .: ادامه مطلب :.

    صفحه قبل 1 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    دانلود بازی فکری و کم حجم Odd Planet Episode 1 v1.2

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود